الاثنين، 7 فبراير 2011

اماكن إصلاح السيارات الكرايسلر...مع ارقام التليفونات

أنا عارف يا جماعة ان كتيرمن اللي معاهم كرايسلر يعرفوا الأماكن دي، بس أنا قلت أحطهم علشان اللي مش عارف أو لسة بيستفسر عن العربية. و طبعا يا ريت اللي عايز يزود حاجة أو معلومة يتفضل علشان الافادة تعم.

=- حسن البنا (المعادي) : 0162553440
والله هو بيفهم جدا و عنده خبرة كبيرة قوي في الكرايسلر و لكن يعيبه أسعاره الغالية و انه تنك شوية
من الآخر، لو فيه مشكلة معقدة أو مشكلة كبيرة في الكهرباء، تروح له و أمرك لله.


=- سيد (المعادي) : 0120317983
هو كان بيشتغل عند حسن البنا ف عنده خبرة + أسعاره أرحم من حسن البنا.

=- محمد فابريكة (مدينة نصر) : 0105707988
ليا واحد صاحبي اتعامل معاه و هو مستريح معاه جدا، لكن أنا و من خلال تجربتي الشخصية معاه و ممكن أكون مخطئ، شايف انه غالي بشكل بشع و ما بيفهمش قوي + مش مستريحله نفسيا.

و دة رقم Service Advisor في عز العرب للي عايز يسأل عن حاجة أو عن أسعار قطع غيار:
35390601
0113707794

مهندس فى الحرفيين هو اصلا مهندس ميكانيكه عنده ورشه كامله فى الحرفيين متخصص فى الاميركى وخصوصا الكرايسلر اسمه المهندس عمرو وده يا جماعه الى هيجربه هيدعيلو لانه هيحس ان عربيته رجعت تانى زيرو وكل حاجه بيعمله هو بايدو وعنده كل الامكانيات مركز كامل من كل التخصصات ورقمه هو ده 0127898755

7 التعليقات:

MOHAMEDHAROUN يقول...

انا جربت فبريكه اللى فى مدينه نصر عند عمارات السفارات وهو جامد قوى بصراحه وأسعاره حلوه قوى وظبطلى العربيه أصلى أصلى رغم انى لفيت على كذا ميكانيكى وخربهالى والله وده رقمه
01005707988

د نسرين يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
د نسرين يقول...

ربنا يجعلو في ميزان حسناتك
انا اشتريت نيون كريسلر 97
ولسة هستفيد بمعلوماتك

Unknown يقول...

مافيش ارقام تانيه لمحمد فابريكه؟

Seeker's يقول...

انا اشتريت كرايسلر 97 بس مش عارف رقم الموتور علشان ارخص ياريت لو حد يقولى مكانه فين

Seeker's يقول...

انا اشتريت كرايسلر 97 بس مش عارف رقم الموتور علشان ارخص ياريت لو حد يقولى مكانه فين

Unknown يقول...

السلام عليكم انا معروض عليا العربية فهل هي كويسة و لا ادور علي غيرها

إرسال تعليق